عکس | سوپرایز عید فطری رونالدو!

عربستان با به خدمت گرفتن کریستین رونالدو موفق شد ابر ستاره فوتبال جهان را به این کشور بیاورد و از این حیث بسیار مورد توجه قرار گیرد. اداب و رسوم و همچنین فرهنگ مذهبی این کشور از طریق رونالدو به سراسر دنیا مخابره می شود.
کد خبر : ۶۲۵۶۹

ستاره فوتبال جهان که دو سالی است به کشور عربستان مهاجرت کرده است تا در تیم النصر حضور پیدا کند, در عربستان بسیار آرامش دارد. او با فرهنگ کشور عربستان خود را تطابق داده است و به مذهب و همچنین اعتقادات مسلمانان بسیار احترام می گذارد. عید فطر یکی از مهمترین اعیاد مذهبی بین مسلمان است که رونالدو با انتشار پستی آن را تبریک گفته است. تبریک عید فطر رونالدو را در پرشین وی ببینید.

کریستیانو رونالدو، مهاجم باشگاه النصر عربستان با انتشار پست اینستاگرامی عید سعید فطر را به مسلمانان تبریک گفته و نوشت: «عید شما مبارک! با آرزوی شادی و آرامش برای همه شما در این روز خاص.»

پست مخصوص عید فطر در صفحه شخصی رونالدو

تیم النصر دوشنبه‌شب در مرحله نیمه‌نهایی سوپرکاپ عربستان به مصاف الهلال رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصری‌ها هم در جریان این دیدار با علی البلیهی، مدافع الهلال درگیر و از زمین مسابقه اخراج شد.

رونالدو در چند دیدار اخیر النصر مقابل الهلال نتوانسته مانند دیگر دیدارها بدرخشد و این تیم به کابوس او تبدیل شده است. او در مجموع ۵ بار مقابل الهلال به میدان رفته که ۴ شکست و تنها یک پیروزی به‌دست آورده است. النصر این فصل در کورس قهرمانی لیگ عربستان هم از الهلال عقب افتاده و شانس زیای برای کسب عنوان قهرمانی ندارد.

تبریک عید فطر رونالدو

در نیمه‌نهایی سوپرجام فوتبال عربستان، الهلال و النصر در ورزشگاه محمد بن زائد به مصاف همدیگر رفته‌اند. یکی از مشکلات النصر و کریستیانو رونالدو در بازی‌های اخیر تقابل با تیم آماده ژرژ ژسوس بوده است. علاوه‌بر برتری بازیکنان الهلال و نتایج عالی در تقابل‌های رودررو، هواداران این تیم هم راه جالبی برای مقابله با کریستیانو رونالدو و جنگ روانی با او پیدا کرده‌اند.

آن‌ها از اولین تیم‌های عربستانی بودند که در بازی‌هایشان با النصر نام لیونل مسی را در ورزشگاه طنین‌انداز می‌کردند و با شعار‌های «مسی مسی» باعث عصبانیت ستاره پرتغالی می‌شدند.

شعار‌های «مسی مسی» هم ادامه پیدا کردند. هواداران الهلال بار‌ها در بازی امشب از نام مسی برای خشمگین کردن رونالدو استفاده کردند. در دقیقه ۲۰ بازی در صحنه‌ای جالب همه هواداران الهلال با همدیگر نام مسی را فریاد می‌زنند که باعث خلق جوی جالب در استادیوم شده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر